ziarah lagi ye.. ;)

siapa setuju untuk buat reunion 8 tahun akan datang?

Sunday, March 28, 2010

program preMedic 2010

bismillah. alhamdulillah. subhanallah.

beberapa perkara yang mahu disampaikan kepada pembaca berkaitan dengan program preMedic yang dianjurkan oleh agensi medicmesir. program tersebut akan berlangsung selama 8 minggu, bermula 2 mei 2010(Ahad) di Fakulti Perubatan UPM yang terletak bersebelahan Hospital Serdang.

yuran: RM 3,000
disebabkan yuran penyertaan amat tinggi, diskaun 15% akan diberikan jika pendaftaran dibuat secara berkumpulan yang terdiri daripada (minimum) 10 orang dari sekolah yang sama. jadi, yuran akan dikurangkan kepada RM2,550 shj.(jimat RM500) setakat ini, hanya 2 orang shj yang dah conform. jadi, memerlukan 8 orang lagi yang berminat dalam bidang ini.

antara pengisian preMedic:

1. kuliah / tutorial
2. diskusi bersama doktor pakar
3. sesi praktikal di makmal
4. dapat salinan buku teks dari universiti mesir
5. dapat salinan nota kuliah yang disediakan oleh pensyarah
6. ujian mingguan diadakan setiap hari Sabtu
7. bahan makmal; glove, dsb
8. asrama yang lengkap dengan kemudahan + 2 orang sebilik + meja study setiap seorang
9. makan tengahari dan malam
10. malam bbq+ persembahan pelajar dalam arabic
11. malam penutup preMedic 2010
12. pengalaman + dsb

tolong sebar²kan maklumat ini. hanya untuk mereka yang mengambil SPM di sekolah menengah islam hira', Jeram sahaja. lampirkan slip keputusan SPM semasa pendaftaran dan pembayaran deposit. bagi mengenalpasti bilangan pelajar yang ingin mendaftar mengikut kumpulan sekolah, sila tampilkan nama dan emel untuk beritahu yang anda ingin sama² join.

jom join ramai²...
tak kisah kalau anda berminat untuk ambil bidang syariah terlebih dahulu. kemudian baru perubatan @ anda akan tukar pandangan.. program preMedic tak semestinya buat mereka yang betul² nak buat medic kat mesir shj.

*borang penyertaan dan pendaftaran akan dihantar melalui emel anda. maklumbalas boleh direct ke bhgn comment post ini. (selewat²nya 1 April 2010, nak pastikan cukup min 10 orang)
tak kisah banin atau banat. dlm hal ni, kira boleh.


segala kerjasama amat³ dihargai. wallahualam.

No comments:

Post a Comment

harapan

kita adalah generasi harapan agama. walaupun kita wanita, tidakkah Aisyah Humaira' r.a dan Fatimah az-Zahra' r.a itu juga wanita..? kita mampu membangkitkan kembali daulah yang lama tidak kelihatan. walaupun hanya dengan sebuah blog...